sunnuntai 4. marraskuuta 2018

Haluan pois

 Tuntuu ihan kamalalta. On paska olla. Haluan vaan päästä pois.
Ei en mä oikeesti ees tiiä miltä musta tuntuu. En tunne mitään. Haluun itkee mut kyyneliä ei tuu. Haluun huutaa mut ääntä ei lähe.

Miks mun elämän pitää olla tälläistä.

Mä en halua olla tällänen mut en pysty muuttumaan. En mä pysty elämään. En mä jaksa elämää, en mitään tai ketään. Oon tänäänkin ollut mun huoneessa paitsi silloin ku oon käyny syömässä. Ei tee mieli ruokaa, en jaksa tehä mitään.

Mun iskä ja sisko kävi tänää aamulla täällä. Iskä kyselee ihan hirveästi liian hankalia kysymyksiä. Mutta mä en osaa vastata niihin, en halua kuitenkaan valehdella joten vastaan jotain epämääräistä.

En saa mitään selvää mun ajatuksista. Mun pään sisällä on nii sekasin kaikki asiat.

Samaan aikaan mä haluan elää mut silti haluan kuolla en jaksa enää yrittää elää. Haluan vaan pois. Haluan kuolla. Haluan että mua ei enää olis haluaisin lopettaa TÄN kaiken. Jos joku tulee nyt sanomaan että kaikki jää kaipaamaan sua nii vitut mitä sitten. Mä en jaksa elää muiden takia.

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti