torstai 8. marraskuuta 2018

Nyt lähtee

 Nyt lähtee.

Vittu kuinka läski musta on tullu. Hyi kamala. Tästä päivästä lähtien mä syön aina vaan vähemmän ja vähemmän. Haluun olla laiha. Keinolla millä hyvänsä. Nyt tän loppuviikon mä vähennän mun syömistä ihan minimiinsä kuitenki että syön kaikilla ruokailuilla.

Mulla on tavote. Jos en paina 40 kg vuoden loppuun mennessä niin tapan itseni. En halua elää tälläsena läskinä epäonnistujana.

Ihs vaikka oon osastolla. Ei ne voi pakottaa mua syömään. Mä oon pro Ana. Anoreksia on mulle elämäntapa ja mä pyrin siihen. Haluun olla kauniin laiha. Sit kaikki pitäis musta ja mulla ois itseluottamusta enemmän kauniina kuin tälläsena rumaan läskikasana. Hyi saatana.

En jaksa laskea kaloreita, mutta syön joka ruualla mahdollisimman vähän.

- Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti