perjantai 14. joulukuuta 2018

Elämästä ei selviä hengissä

Pitkästä aikaa pääsen tänne kirjottelemaan. Yli kuukausi sitten julkaisin edellisen postauksen.
 Mulla ei ollu puhelinta moneen viikkoon, joten en viini kirjoittaa. Muuten voimat on vaan ollu nii lopussa että en oo saanu kirjotettua mitään.

Oon edelleen osastolla. Tää on perseestä. En saanu mun itsari yrityksen jälkeen mennä yli neljään viikkoon pihalle. Nyt oon saanu käydä kattomassa mun koiraa. Viikon päästä lauantaina pääsen päivälomalla ja seuraavana viikkona saan ulkoilut. Jos en lähe hatkoille, pääsen lomalle . En todellakaan ota hatkoja, koska haluan kotia. En oo käyny siellä melkein kolmeen kuukauteen.

Kaikki luulee et mulla menee paremmin. Että lääkkeet on alkanu auttaa. Ei ne auta. Mulla on yhtä paska olla kuin lokakuun alussa. En vaan haluu näyttää sitä. Muuten en pääsis lomille. Ja lomille haluan sen takia, että saan termiä tänne. Että määrä voin viillellä.

Sit jos se päiväloma menee hyvin pääsen jouluksi kotilomille. Määrä kuitenkin tiiän että se ei mee hyvin. Todennäköisesti joudun tikkaukseen. Vedän nimittäin kotona käet täyteen haavoja, syviä ja pitkiä. Mut ei se mua haittaa. Pääasia että saan viillellä.

Kaikki paha olo mitä oisin purkanu viiltelyyn moonen viikon ajalla purkautuu kotona mun käteen. Laskin et siihen mahtuu sopivasti 12 syvää viiltoa. Toisessa kädessä on tosi paljon tilaa mut sen säästän osastolle viiltelyä varten. Sit kk siitä loppuu tila nii olkavarsissa mulla ei oo mitään nii niihinki mahtuu ainakin 50 viiltoa.

Ja hah oikeesti mää oon nii ovela. Piilotan ainakin 10 terää ennen ku lähes takas osastolle. Tampoonin sisälle tungen 1-2 terää. Sen sit vaan työntää sisälleni ei ne sitä voi löytää xd. Jos sanoo jotain nii sanon et mulla on menkat. Sit kaikki shampoo purkit ja resorit täyteen teriä. Todennäköisesti ne löytää jotku teristä, mut ei se haittaa. Mulle jää vähintään kaks terää.

Jos kukaan ei huomaa mun viiltelyä nii pääsen kotiin jouluksi. Sitten voin salakuljettaa enemmän teriä osastolle. Voin pitää kunnon viiltelyjuhlat täällä.

Kotona meen heti ensimmäiseksi sheivaamaan kainalot ja jalat. Ajatteleppa muutama kuukausi sheivaamatta. Hyi että ku näyttää rumalta. Toki revin toisen kainalon kulmapinseteillå. Sattu muuten ihan helvetisti. En suosittele.

Oon nyt laihduttanut aika paljon. Syön joka ruualla mahollisimman vähän, mut kerran viikossa saan päivän ajan syödä mitä mieli tekee. Se alkaa näkyy mun kädessä. Luut näkyy paljon selvemmin. Jalat on mun rumin osa kehossani. Ne ei oo vielä muuttunut. Nautin siitä kun luut paistaa läpi. Oon ihan vitun kateellinen kaikille anorektikoilke ketä on täällä osastolla. Ne on nii ihanan laihoja. Ja sit tulen minä tälläben saatanan läski porsas....









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti