tiistai 28. elokuuta 2018

Jes!!

  Mä pääsen osastolta pois ihan kohta!!! jee oikeesti sitten voin aina jättää syömättä aamupalan ja lounaan ja välipalalla syödä vaan mahdollisimman vähä, iltapalalla myös!! En oo päässy käymään puntarilla nyt, mut ootan siihen että pääsen lomille. Lisäksi käyn mun omassa koulussa parina päivänä.

  Niiden lomien jälkeen katotaan tilannetta ja arvioidaan kotiutuminen. No tiiän että ne menee päin helvettiä, mut ei se mua kiinnosta. Esitän vaan että kaikki on hyvin :)) eli voin laihduttaa ja lopulta tappaa itseni. Hah ja en vitussa aijo kertoa mun vanhemmille mittään saa neki uskoa että mulla on kaikki kunnossa :)) oon tosi ilonen ku saan huijattua näitä näin paljon.

 Ottakaa vaan mä oon kohta niiiin ihanan laiha, että en kestä. Oon onnistunu pittää nyt alle 400 kcal/pv. Toivottavasti kotona itsekuri ei petä... jos nii oon nii vihanen että joo. Alan välttelee muiden kanssa syömistä, koska sillon ei tuu syötyä nii paljon jos on yksin.

  Kohta pitää mennä takas kouluun... no kun se mun huonekaveri ei oo nyt täällä nii oon voinu kävellä jo vartin. Saan ainakin jotain poltettua tästä mun läskistä :)

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti