keskiviikko 29. elokuuta 2018

Lisää paskaa

” sisältä päin mä oon totaalinen raunio. Sellanen minne aurinko ei pysty paistamaan. söin äsken aivan vitusti välipalalla. Miks mun itsekuri ei kestä? Tää vaan vahvistaa sitä kuinka huono ihminen oon. Mikään ei onnistu. Kaikki menee päin helvettiä. Oon meinannu pyörtyä tänään kolme kertaa. En enää jaksa. Yritän hokea itselleni että ainakin tulee nälkä tai tekee mieli ruokaa niin juo. paljon. vettä. Mä en ansaitse kavereita. En mun sisaruksia. Tai lemmikkejä. Ne kärsii kun joutuu jaksamaan mua. Miksi? Miksi ? Onneks löysin terottimen mun repusta. En tienny että se oli siellä. Nyt oikeesti viiltelen. Jos musta vuotaa verta oon elossa. Jos mulla on arpia mulla on oikeesti paha olla. Nyt tiedän entistä selvemmin että tapan itseni. Odotan rauhassa ja lopulta teen sen. Kuolen. Kaikki kuolevat joskus. Mitä väliä jos minä kuolisin pois ja helpottaisin kaikkien elämää. Kenenkään ei tarvis kantaa musta huolta. Oon ihan hirveän huomionhaluinen. Ei olis ikinä ei ikinä pitäny näyttää että on huono olla. Vittu ku en tätäkään kestäny. En oikeesti tuu ikinä jaksamaan elämää. Olisin kuinka kauan tahansa osastolla mikään ei muutu. Aina tuun olemaan tällänen paska. Kaikki vihaa mua. Miks mä en voi olla hyvä ihminen. Huomionhakuinen läski paska. Vittuu... Vien kyllä heti vaan ku voin itseltäni hengen. Haluan pois. Pois ihan kokonaan koko maailmasta. Mielummin olisin helvetissä, mihin joudun koska en usko, kuin maan päällä aiheuttamassa muille harmia ja vaivaa. Miks kukaan ei anna mun kuolla. Ne vaan esittää että olisin tärkee. Kauheen kaksinaamaista. Kaikki ihmiset on. Ihana ****** jolla on niin paljon vahvuuksia. Joka ei onnistu missään ja romuttaa kaikkien odotukset. Pärjää kaikessa tosi huonosti. Voisinpa mä puhua jollekin. Sillon vaan pilaisin sen henkilön päivän ja kaikki huolestuisi. Mä oon niin tyhmä. En oikeesti ansaitse elää. Miks mää edes elän. Viattomia ihmisiä kuolee ihan turhaan, mutta mä silti elän. Sillon kun haluais kuolla ei vain kuole. Mä oon niin huono ihminen. Ei oikeesti. Tappakaa mut oikeesti. Antakaa mun tappaa itseni. Antakaa mulle lääke, jolla kuolen. Tappakaa mut mahdollisimman hitaasti ja kivuliaasti. Mä en ansaitse nopeaa pääsyä pois. Tai sit mä itse kidutan itseni hengiltä. Mä en enää kestä. En oo kestäny pitkään aikaan. Just ku kaikki meni hyvin. Mun mieliala on ihan nollissa. Mä haluan kuolla. Hypätä jokeen ja kuolla. Mä vedän ranteen ihan kohta auki. Kuolema on ainoa vaihtoehto. ”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti