maanantai 27. elokuuta 2018

Kuulumisia

 Elämä ei vois sitten yhtään hankalampaa olla. Oon tosi säälittävä. Nytkin kävelen mun huonetta ympäri jotta kuluis kaloreita. Vielä viis minuuttia niin oon kävely 45 min. Mut oon pysyny tosi hyvin ruokasuunnitelmassa!!

Muuten tänään onki tosi paska päivä. Mieliala on tosi huono ja vituttaa kaikki. Oon tosi surullinen ja muutenki masentunut. Saan huonekaverin, jee! oikeesti sit en voi enää kävellä vaan ympyrää ja kuluttaa kaloreita ku se on täällä huoneessa varmaan koko ajan.

Mutta joo. Tällähetkellä ahistaa ihan hirveesti. Miks oon tällänen saatanan läski, miks just mun pitää ees elää, miks en oo onnistunut tappaa itseäni?? Keksin muuten tosihyvän keinon tappaa itseni. Ensin vähennän mun ruuan saantia niin paljon että oon ihan pelkkää luuta ja nahkaa, niin että luut näkyis ilman että vetää vatsaa sisään ja sit hankkisin silleen ehkä jotain 700-1000 Mg melatoniinia ja Propralia ehkä jotain 500 mg ja vetäisin ne kaikki kerralla. Jos en kuolis nii pääsisin ainakin ihan hirveen sekavaaan tilaan jossa en muistais mitään.

 Ai että ku voisin vaan kuihtua kasaan ja kuolla. Ei elämä oo tehty mua varten. Ihan turhaan mää täällä osastolla istun koska ei tää kuitenkaan auta mitään. Oon turhana huolenaiheena ja vaadittavana täällä eikä siinä oo mittään järkeä. On varmasti ihmisiä jotka tarvis osastopaikkaa tuhat kertaa enemmän entä minä.

Ää nyt se uus tyttö tuli. Hyvästi mun kalorien kulutus.... tietenki liikuilla voin juosta mut ei se kuluta läheskään yhtä paljon, ku neljä tuntia kävely tosi reipasta vauhtia... voihan vittu oikeesti!

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti