lauantai 25. elokuuta 2018

Tervetuloa!

hei,
tervetuloa lukemaan blogiani! Olen 14-vuotias tyttö, jonka elämä on kuihtumassa kasaan. Kirjoittelen tänne aina anonyymina, koska en haluan loukata/satuttaa minulle läheisiä ihmisiä niin arkaluonteisilla aiheilla mistä aijon puhua ja avautua. En myöskään halua päästää ketään ihmistä liian lähelle minua. Esiinnyn täällä Liljana. (joka ei siis ole oikea nimeni xdd)
     Päällisin puolin olen ollut aina aika iloinen persoona ja vauhdikas lapsi myös. Kunnes sitten eräänä kauniina päivänä yritin itsemurhaa, niin että siitä muutkin saivat tietää... Yhteensä olen elämäni aikana yrittänyt tappaa itseni viisi kertaa. On vain tuntunut siltä ettei jaksa. 
     Minulle on diagnosoitu vaikea masennus ja ahdistuneisuushäiriö, lisäksi salaa laihdutan ja haluan olla todella laiha. Tällähetkellä olen nuorten psykiatrisella osastolla hoidossa masennuksen ja itsetuhoisten ajatusten takia. 
     Välit vanhempiini minulla ei ole hyvät ja riitelen heidän kanssaan paljon. Sisarusten kanssa välit eivät ole hyvät myöskään ja olen eristäytymässä perheestäni. Joka toisaalta ei haittaa. 
     Tykkään todellapaljon eläimistä ja varsinkin koirat ovat sydäntä lähellä. Liikunta on minulle pakkomielle ja ruoka myös. Tälläisen läskikasan kuuluisikin laihtua. 
    Minua on kiusattu ala-asteella monta vuotta ja kiusaajat olivat ”kavereitani”. Ylä-asteella homma jatkui kiusaajat vain vaihtuivat. Kouluun motivaatio on nollissa  ja ylipäätään koko elämään sama. 

Aion kuitenkin vielä yrittää. No en oikeesti. Haluan onnistua elämässäni edes jossain, joten heti kun olen laihduttanut tarpeeksi, tapan itseni. En halua kuolla täysin epäonnistuneena ihmisenä. Ja olen tarpeeksi laiha varmaan vasta monen kuukauden päästä. Silloin ihmiset alkavat uskoa että minulla ei ole enää mitään hätää ja voin rauhassa vetää lääkkeet nassuun. 
Vaihtoehtoja on kaksi: selviä tai kuole, yhtä elämän peli tämä on :)

  Tästä lähtien kirjoitan minun matkastani tänne. Joten tervetuloa mukaan!

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti