keskiviikko 29. elokuuta 2018

Kerranki jotain positiivista

 Elämä voi näköjään hymyilläkkin. En edes muista kuinka mukavalta se tuntuu. Huolet tuntuu tuhat kertaa pienemmiltä, kun kohta saa taas elää ”normaalia” elämää kahden osastonuukauden jälkeen. Eilen tuli täyteen kuukausi tällä osastolla.

 No entä mun tulevaisuuden suunnitelmat? No ne tulee tässä:
1. Laihduta niin että olet ihana näköinen
2. Esitä muille että kaikki on hyvin
3. Eristy  muista
4. Yritä opiskella
5. Älä kerro kenellekkään laihduttamisesta tai pahasta olosta
6. Älä enää IKINÄ joudu osastolle vapaaehtoisesti

Niin eli mun paino tavote on 40 kg ja siihen mun pitäis laihtua vähän päälle kahdeksan kiloa. Ja se toteutuu käytännössä sillain, että syön todella vähän ja kulutan kaiken mitä olen syönyt. Liikun paljon ja teen lihaskuntoa että kroppani kiinteytyisi. Aa odotan niin innolla, kun pääsen välitavoitteeseeni.

 18.9 on mulla virallinen väliarviointi. Sillon oon puolessa välissä koko laihdutus operaatiota. Silloin mun pitäis painaa 45 kg mutta ei yhtään haittais, jos ois vähemmän. Ennen tota aina viikon välein on sellanen punnitus/mittauspäivä. Se on lauantaina. Tänään on vasta tiistai, voihan paska. Kuluisia aika nyt nopeesti nii pääsisin kotiin ja saisin vauhditettiin laihduttamista vielä enemmän :)

  Koulu alkaa mun pitää lopettaa kirjoittaminen. Jatkan tätä postausta koulun jälkeen. Tulee vähän pidempi postaus :))

Voi vittu, mä sorruin. Kävin kaupassa ja ostin mentospötkön.... no söin siitä puolet hyi. Ja loput heitin roskiin kun tajusin kuinka helvetisti mä lihoat jo syön ne... no siitä tuli 75 kcal lissää..

Oon nyt käyny päivässä kahdesti 15 min juoksulenkillä. Siinä saa ihan mukavasti kulutettua kun juoksee kovaa. Rakastan juoksemista. Se tunne ku jalat vaan kuljettaa sua minne ikinä haluatkin ja siinä vaan unohtaa kaikki murheet. Samalla jos laittaa soittolistan pyörimään nii Ai että.

Pääsin 28.8 eli eilen, pääsin miinuskaloreille -1980. Jes!! Pittää vaan muistaa syödä tooosi vähän ja liikkua tarpeeksi ettei painonpudotus ala kuluttamaan lihaksia.

Oon nyt tosi iloinen, ku pääsen kotiin. Pittää vaan suunnitella sinne uus ateriasuunnitelma, kun voi jättää ruokia väliin ihan erilailla, mitä osastolle :) Voisin nyt mennä tekemään sitä.

Muistakaa että vaikka välillä olisi ihan pohjalla sieltä voi nousta!!

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti