lauantai 25. elokuuta 2018

Laihduttaminen

  ”Nostan puhelimen pöydältä. Otan sen käteen. Ahdistuskohtaus on juuri ohi, sen jälkeen on ontto oli. Sormet näpyttelevät tutut sanat hakukentään ”pro-ana” tai ”vinkkejä laihdutukseen”
Netti pätkii ja sivut latautuvat hitaasti näkyviin. puhelin kertoo että olen käyny jo kaikilla sivuilla. huokaisen raskaasti - miten oon näin idiootti ku menin syömään”

Mulla on tosi tarkat säännöt ja ruokasuunnitelmat. Kiellettyjen ruokien lista kasvaa koko ajan vai pidemmäksi ja pidemmäksi. Sääntöjä ja tapoja tulee lisää. Ahdistus syödessä vaan lisääntyy. Kaikki tää ruoka kertyy mun mahaan tai reisiin ja kohta oon ihan saatanan läski.

Mun tavoite paino on 40 kg ja oon 164 cm pitkä. Nyt painan 48.4 kg ja peiliin katsoessa näen vain läskin pullaa mussuttavan sohvaperunan. Sorruin eilen ja tosi pahasti. Aamulla söin tuorepuuroa desin ja join vihreää teetä. Lounaaksi söin neljä kasvispyörykkää ja muutaman ranskalaisen yök. Välipalaksi meni kupillinen jäätelöä, päivälliseksi vegeburgeri ja ranskalaisia ja illalla juotava mansikka jugurtti ja 2 riisikakkua. Hyi että mitä kaloripommeja. Eilen kaloreita meni plussalle 224..... Nyt tästä päivästä tulee sellanen rääkkipäivä että  oksat pois ja pala latvaan.

Eilen aamulla oli viikottainen punnitus, kun osastolla en pääse päivittäin käymään puntarilla... vaaka näytti ensimmäisen kerran alle 49 kg.  Jes! Varmaan tän takia söin niin paljon. Tänään olen vielä kotona mutta en uskalla käydä puntarilla koska söin niin vitun paljon eilen.

Tulevan viikon noudatan ruokasuunnitelmaa todella tarkasti. Jospa tämä blogi tsemppaisi minua vielä enemmän laihduttamaan :)

Tässä siis ruokaauunnitelma joka on ollut käytössäni nyt n. 1 vk

Aamupala:
1 dl puuroa/ 60 kcal
2dl tee
2dl vettä
= 60 kcal

Lounas
1dl laatikkoruokaa/n.70 kcal
50g salaattia/ 15 kcal
2dl vettä
=85 kcal
tai
1 pieni peruna/ 30 kcal
100g salaattia/ 30 kcal
2rkl kastiketta/ 20 kcal
2dl vettä
=80 kcal

Välipala
1 omena/ 40 kcal
4dl vettä
=40 kcal

Päivällinen
1dl keitto/ n.60 kcal
1dl maitoa/ 32 kcal
=92 kcal

Iltapala
1 riisikakku/ 27 kcal
2dl vettä
2dl tee
1 hedelmä/ 40 kcal
=67 kcal
=337 kcal

Lisäksi aina jos käy vähänkään mielessä syödä niin heti juon 3dl vettä. Päivässä kulutan liikkumalla kaikki nuo kalorit pois ja yritän vielä saada parisataa miinuskaloria.

Haluaisin jättää lounaan ja päivällisen aina välistä mutta se ei ole mahdollista... heti kun pääsen kotiin ja alan käymään omassa koulussa jätän ihan heti aamupalan ja lounaan välistä ja päivällisen pyrin aina ”syömään” yksin omassa huoneessa. Sitten saisin laihdutettua vielä paremmin :))

Muistakaa ihmiset että laihana susta tykätään ja kaikki vaatteet sopii sulle ja niin edelleen. Pliis antakaa mun olla laiha en halua enää ikinä lihota!!!!

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti