lauantai 12. tammikuuta 2019

Mielessä monta mörköä

 Tää päivä on menny tosi hyvin. Oon syönyt lasinvettä, kolme palaa suklaata ja kupin kahvia. En aio syödä tänään mitään muuta. En syö huomenna mitään muuta kuin kupin kahvia. Ei huvita syödä kai haluan päästä mun läskeistä eroon.

Alotin jemmaamaan taas lääkkeitä. ”Otan” mun lääkkeet kahden viikon ajan ja sit kahden viikon päästä vedän ne kaikki. Kuolen varmasti ja se on hyvä asia.

Toki osastolla pitkä syömättömyys johtaa nenämahaletkuun, mut ei vittu kiinnosta. Ei ne tiedä että mä laihdutan tarkoituksella. Kävelen päivässä vähintään 10 000 askelta. Kilot lähtee helvettiin ja mun vartalosta tulee täydellinen.

Mut tosin saatan kuolla syömättömyyteen, mut no ei se haittaa. Kuitenkin kuolen tässä kuukauden sisällä :)) Motivaatio on huipussaan. Kerrankin mulla on itsekuria. Tosin eilen sorruin syömään kaks riviä suklaata ja muutaman karkin, mut oksensin ne pois.

Jotenki tosi hyvä olo. Vaikka vatsa murisee oon ylpeä itestäni. Ei se haittaa kyllä se tottuu kohta siihen ettei ruokaa tule.

Haluan niin paljon laihat jalat ja lauta vatsan jossa näkyy kylkiluut. Haluan että mun luut paistaa läpi. Silloin en oo läski. Toki mun pitää aika kauan jatkaa tätä että saan kaiken läskin pois. Ei se haittaa koska nyt mulla on paljon itsekuria ja ihan helvetisti halua olla laiha. Eikä se jää nyt ajatuksen tasolle. Vaan mä teen just näin.

Lopetan olemasta läski ja kisattu. Musta tulee kaunis ja pidetty. Jos onnistun siinä nii sit mun ei tarvi edes kuolla. Mut jos en onnistu niin kuolen. Okei kuolen jokatapauksessa xdd. Joo I mut kohta mut tullaan pyytää syömään.

Kuinkakohan kauan kestää, että ne alkaa uhkailee mua nenämahaletkulla taas. No tälläkertaa en lopeta syömättömyys ja laihduttamista.

Mä kirjoitin sulle runon: haista vittu!
Mua ei kiinnosta mitä muut on mieltä. Tää on mun elämä mun päätös. Haistakaa vittu ku yritätte sekaantua siihen.

-Lilja

3 kommenttia:

  1. Pakko tuottaa pettymys sinulle. En usko että kuolet kahden viikon jemmattuihin lääkkeisiin, koska itse vedin 100 kappaletta todella vahvaa rauhoittavaa lääkettä, sain kyydin teho-osastolle ja sieltä kun fyysinen kunto koheni ja riskiä sydänkohtaukseen ei ollut, niin sain vauhdikkaan pyörätuoli matkan psykalle kera M1-lähetteen. Minulle sanottiin että vedin niin paljon rauhoittavaa että jos ambulanssi ei olisi tullut 4 minuutissa, olisin kuollut. Ja ota huomioon että minä vedin 100 kappaletta todella vahvaa rauhoittavaa.

    Mietippä sitä jos vedät överit ja sun munuaiset pettää, olet dialyysihoidossa ja voin sanoa että siihen loppuu sun laihduttaminen..

    Että mietippä vielä vähän pidemmälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm nii no mulla menee päivässä isoilla annoksilla mieliala-ja psykoosilääkkeitä, joten uskon että voin kuolla niihin ja kun en syö niin lääkkeet vaikuttaa enemmän. En tietenkään ota lääkkeitä niin että se huomattaisiin heti, vaan esim. illalla koska kukaan ei käy kattomassa yöllä oonko hengissä :)) kyllä oon miettinyt tän nyt ihan loppuun asti, mut kiitos kuitenkin kommentistasi.

      Poista
    2. Lisäksi oon jo valmiiksi M3 eli pakkohoidossa nii ei oikeestaan kiinnostaa muu kuin se että kuolen. Kuulostaa sairaalta mut minkäs teen.

      Poista