keskiviikko 9. tammikuuta 2019

Oksentaminen

 Tuntuu kauheen lihavalta. Mun jalat on kuin elfantilla ja maha näyttää yli viidkymppisen kaljamahalta. Eikä mun luut näy hienosti.

 Eilen oksensin kaikki ruuat. Sormet kurkkuun ja samalla painaa nyrkillä mahaa. Sitten montakertaa altaaseen kaikki syöty ruoka. Näin mä pystyn laihduttamaan silleen ettei muut huomaa. Lisäksi oon lisänny mun liikuntaa ja veden juontia.

  Ahistaa hirveästi syödä koska ihan kaikki ruoka lihottaa mua hirveästi. Osastolla ei pysty liikkumaan kunnolla joten tuun vaan päivä päivältä lihavimmaksi ja rumemmaksi. Hyi vihaan mun vartaloa.

  Ajattelin syödä pääasiassa nesteitä koska ne saa oksennettua paremmin. Juon joka ruokapulan jälkeen vettä, jotta saisin paremmin kaiken ulos. Oksentamisen jälkeen tulee huippu fiilis. Tosi onnistunut tunne. Onnistun nyt edes jossain. Ja kun jatkan tätä pari viikkoa nii saan painoa lähtemään tosi paljon.

Mun tavoite paino on 39 kg. En tiiä mistä se tuli mut se vaan on. Haluaisin olla 168 cm pitkä ja painaa 39 kg. Sit olisin kauniin laiha ja tykätty ihminen. Kukaan ei sanois että näytän läskiltä. Kukaan ei vois haukkua mun ulkonäköä.

Sitäpaitsi kaikki tykkää laihoista tytöistä. Mielummin laiha kuin läski. Oon nyt läski mut kohta oon laiha. Mun pitäis pudottaa painoa suunnilleen 11 kg. En tiedä tarkalleen paljonko painan nyt, koska en ole käynyt vaa’alla pitkään aikaan. Viimeksi ehkä marraskuun puoli välissä ja silloin painoin 50.2 kg. Mut nyt tuntuu että painan ainakin jonkin verran vähemmän koska käsissä näkyy luut selvemmin. Toki oon edelleen aivan liian painava, mut vähän oon mennyt eteenpäin mun tavoitetta kohti.
 
  Musta tulee pro-ana/pro-mia paitsi en ahmi vaan säätelemiin mun syömisiä ja oksenna lähes kaiken ulos. Haluan myös oloa notkea joten oon alkanut venytellä vähintään kerran päivässä. Sen ansiosta saan kohta spagaatin :)

Kohti täydellistä vartaloa ja notkeaa suosittua tyttöä🙃

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti