perjantai 4. tammikuuta 2019

Sirpaleinen sielu

 Mikään ei vaan onnistu. Nyt oon ollu aika kiltisti jos ei huomioida jouluaaton viiltelyä ja siitä huolimatta mun pitää olla täällä seuraavat kolme kuukautta.

Nyt menee hermot. No ihan vitun sama. Mä sit alan ihan kunnolla hankalaksi. Muutenkin tekee vaan mieli koko ajan viillellä ja tuntuu et ihan sama vaikka kuolisin. Elämä on paskaa. No sunnuntaina pääsen päivälomalle nii mukkaan lähtee muuten mahdollisimman paljon teriä ja näin.

En oo nyt ottanu mun lääkkeitä muutamaan päivään. Tai no oon mä ne ”ottanut” eli laittanut poskeen ja heti ku pääsee lääkekansilasta  pois nii taskuun. Tällähetkellä mulla on 200 mg sertralinia ja 600 mg ketipinoria. Ja niinku mitä paskaa ketipinoria ei sais antaa alle 18-vuotiaille ja mun annoskoko on niinku sellanen et selvä lasketaan psykoosilääkkeksi. Ja mä en todellakaan hypi täällä missään psykoosissa.

No tän päivän jälkeen mulla on 200 mg sertralinia ja 900 mg ketipinoria. Aattelin et kerään niitä silleen et sertralinia on 1g ja ketipinoria 3g. Sitten kaikki pillerit kerralla. Jos en kuole nii menee ainakin pää sekasin.

Lisäksi vedän kädet auki heti kun saan terät. En viiltele kotona paljon ja sit ku saan tänne vähintään kuus terää niin sit lähtee. Kädet auki kunnolla ja sit ku ne on paikattu nii taas vähän ajan päässä viiltelyä lisää.

Tänään on 4.1. Eli 7.1 mä voin ottaa noi lääkkeet. Sunnuntaina 6.1 pääsen kotiin ja saan terät. Eli 7.1 illalla otan lääkkeet ja pidän viiltelyjuhlat.

Joo mä oon sairas ja hullu. Mut mitä välii. No mun elämällä ei oo mitään. Rikkinäinen oon ja hajalla. Mut ei ne mua haittaa. Vihaan itteäni joten voin pahoinpidellä mun kehoa ihan rauhassa. Sitäpaitsi ei se satu ketään muuta kuin mua fyysisesti. Toki kaikkiin läheisiin sattuu henkisesti mut ei se mitään. Mitä on ite tutustunut tälläseen paskaan.

Mä nyt oon oikeesti hiljaa enkä pilaa muiden elämää omilla ongelmilla. Vielä muutama päivä että saan taas viillellä ja kolmen päivän päästä kuolen todennäköisesti.

Better off dead

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti