lauantai 1. syyskuuta 2018

ylä- ja alamäkiä

Nyt pari päivää on ollu tosi huonoja.

Oon ollu entistä enemmän hukassa itesltäni. Vaellan pimeydessä. Etsin tietä joko ihan pohjalle tai pinnalle. En tiiä. Haluan vaan tappaa itseni. Sentään onnistuisin jossain.
Eilen söin taas ihan hirveesti. Hyi. Vähän päälle kuusisataa kaloria. Illalla sitten jumppasin paljon ja yritin saada kaikki kalorit poltettua. Toivottavasti onnistuin.

Taas yks viilto kädessä lisää. Lasken kaikki arvet ja auki olevat haavat. Näin monta kertaa mulla on ollut paha olla. Ihan tosi paha. 45. Mun vasemmassa kädessä on 45 arpea. Oikeassa kädessä on 13 ja jaloissa 10. Yhteensä 68. Mulla on ollut vain 68 kertaa ihan hirveen paha olla koko maailmassa. Näistä kahessa on ollu tarkoitus tappaa itseni. Kohta viillän taas. Mutta nyt haluan tehdä todella syvän haavan. Oon niin arvoton.

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti