maanantai 8. lokakuuta 2018

Auttakaa

 haluan päästä täältä pois. Haluan viiltää. Upottaa terän ihooni ja antaa veren valua. Haluan tapaa itseni. Sitten kaikki olis ohi lopullisesti.

Mutta ei. Vittu mut pidetään hengissä vaikka väkisin. Ei kukaan nää kuinka paha olla mulla on. Sanotaan vaan että miten sää nyt tollasia ajattelet oot nuori ja koko elämä edessä. Nii mut mitä jos mulla ei oo sitä saatanan elämää. Mitä jos mua vittu vähiten kiinnostaisi elää.

Mut pidetään täällä niin kauan kuin että mun tilanne on menny sen varaan paremmaksi, että ne uskaltaa päästää mut kotiin. Tai en tiiä meenkö ees kotiin. Koska en oo pärjänby kotona. Nii miks pärjäisin jatkossa. Lääkäri kysy että missä mä haluaisin olla. Sanoin että haluan kuolla. Sano että sijoitusta saatetaan miettiä. Eli menisin todennäköisesti johonkin laitokseen. Vittu jee. Vittu koko saatanan elämä vittu.

Oon ihan tosi positiivisella tuulella niinkuin aina. Haluan sen terän. Ees jonku ihanan terän millä voin viiltää. Sekoan lopullisesti jos en saa viiltää ihan oikeestiii... se että oon taas melkein kuukauden viillelly päivittäin, ei auta yhtään ku multa otetaan terät pois. Vittu ne poliisit vei multa yhden terän. Ja toisella osastolla ne vei mun kaks parhainta terää. Vituttaa

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti