lauantai 6. lokakuuta 2018

Pakkohoito

nonii...
meni taas jotenki tosi hyvin ihan omastaki mielestä.  Mä oon edelleen elossa. Vittu. On ihan saatanan sekava olo. En tiiä yhtään mitä ulkopuolella tapahtuu ja oon ihan hukassa. Haamuja vaan tullee koko ajan enemmän ja kuoleman halu on koko ajan tosi suuri. Oon pihalla kaikesta. Mikään ei enää tunnu miltään. Oon vaan vihainen kaikille. Eniten itselleni, oon niin surkea etten edes onnistu tapaamaan itseäni.

En jaksa selittää sen enempää tälläkertaa mitä on tapahtunut. Mut poliisit löys mut ja sitten menin akutaan josta mut laitettiin osastolle. Hihhuli hei. En ois menny osastolle vapaa-ehtoisesti joten aluksi mut laitettiin tarkkailuun. Tarkkailuun laittamisesta heti seuraavana päivänä lääkäri teki päätöksen laittaa mut pakkohoitoon. Sano että äkkiseltään se diaknosois mulle psykoottisen masennuksen.

Sain sitten siiron toiselle osastolle ja ei muuta kuin lanssiin istumaan. Viis tuntia köytettynä paareissa . Ihan virun hauskaa. Onneks se lanssihoitaja oli tosi mukava. Se oli ite käyny koko vitun masennuksen läpi ja keskusteltiin melkein koko viiden tunnin matka.

Mä haluan edelleen kuolla. Kaikki ois helpompaa jos oisn kuollu.

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti