torstai 11. lokakuuta 2018

Miks elämä on olemassa?

 Kaikki vaan jauhaa samaa.

Älä ajattele ittes tappamista, kun oot noin nuori.  Sulla on koko elämä edessä. Mieti mitä et oo vielä kokenu sun elämässä. Ymmärrän kyllä että sulla on paha olla, mutta voisit sää kuitenki tsempata. Jos päätät että paranet nii sitten sää parannut. Mieti kaikkia niitä ihmisiä ketkä jäis suremaan sua. Yritä ajatella positiivisesti.

Mulla menee nää tunteisiin ihan huolella. Jos mä oon nyt noin nuori niin pitäiskö säästellä ja esittää vielä ja sit vanhempana näyttää kaikki. Kyllä mää varmasti tekisin noin jos jaksaisin.
Nii mullahan on vielä koko elämä edessä. Mitä jos musta tuntuu että mä en jaksa tota elämää tälläsena kun oon, ja en jaksa muuttaa itseäni niin että kelpaisi itselleni. Mitä noihin kokemuksiin elämästå tulee nii mulle riittää ihan hyvin nää kokemukset.
Kaikista huvittavinta on ehkä tää voisit vielä tsempata- juttu. Nii no joo voisin. Mulle vaan sängystä nouseminen on  helvetin raskasta. Kaikki mitä satun tekemään, tuntuu hankalalta ja hirveältä taakalta.
Sain kuulla hän jos yrität niin parannut lauseen mun sossulta. Vittu meinasin alkaa nauramaan. Ihan niinku mä voisin päättää että nyt mä paranen. Olisipa se niin helppoa.
Jaa että ihmiset jäis suremaan mua kun kuolen. Että mää taistelisin ja kärsisin, huutaisin, itkisin, olisin ihan hajalla, mutta hengissä ihan vain mun läheisten takia. Jos mulla on niin paha olla että ei oo muuta ratkaisua kuin kuolema niin en kyllä jaksa kenenkään muun takia elää.
Yritä ajatella positiivisesti. Nauran tälle. Oikeesti uskallan väittää että kuka tahansa joka on kokenu masennuksen nii voi seistä sen takana, että positiivinen ajattelu ei oikein auta.

Mää oon tajunnu, että pääsääntöisesti kaikki ihmiset kuulee muiden puheista vain sen hyvän puolen. Valitsee sen mikä tuntuu ihan okei asioilta puhua. Jos meen avautumaan jollekin nii sieltä mun puheista poimitaan vaan ne asiat mitkä miellyttää omaa korvaa ja joihin osaa vastata. Miks ei voida vaan suoraan sanoa että no itse asiassa en tiedä tähän vastata.

Miks kaikki ei vois vaan hyväksyä sitä asiaa, että kaikki kuolee joskus. Ja että mä nyt vaan kuolisin oman käden kautta vähän aikasemmin kun yleensä ihmiset ruukaa kuolla. Mutta mitä sitten. Kun mää en ite halua elää nii miks sitten kaikki yrittää väkisin pitää mut hengissä ?

-lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti