maanantai 24. joulukuuta 2018

Joulu on taas täällä

 Tänään on 24. päivä Joulukuuta. Eli jouluaatto.
Mä en tykkää joulusta yhtään. Turhaa panikointia ja stressiä ruuasta, lahjoista ja siisteydestä. Kaiken pitää olla täydellistä. Nii ja sit pitää viettää joulua perheen kanssa. Kavereita ei saa nähdä, koska on joulu.

Inhoan tota. En jaksa panostaa lahjoihin tai ruokaan. Mulle se on yks päivä muiden seassa. En tykkää antaa lahjoja tai saada lahjoja. Mä annoin vaan yhden joululahjan. Ja se oli mun parhaalle kaverille. Halusin muistaa sitä, kun hän on ollu mulle tukena koko tän hankalan syksyn. Se riittää mulle.

Tää joulu ei ees tunnu joululta. Oon koko joulun osastolla viiltelyyn takia. Yhdeksän tikkiä. Toisaalta oisin halunnu olla joulun kotona ihan vaan mun sisarusten takia mut toisin kävi. Tai no saatan mä tänään päästä käymään kotona jos mun vanhemmat uskaltaa ottaa mut kotiin. Yöksi en missään nimessä pääse ja se päivälomakin on aika mahdoton saada.

Mut joo. Oon nyt nää jouluhössötys päivät viiltelemättä, mut sen jälkeen lähtee. Omistan nyt kaks terää, kun se yks pöllittiin. No kaks terää on ihan fine.

Nyt mulla on täällä osastolla paljon enemmän kivoja vaatteita ja muutenkin asioita mitä tarvin enemmän :)) No kai tästä joulusta voi tulla ihan siedettävä. Ehkä. Todennäköisesti ei.

Jokatapauksessa hyvää joulun aikaa <3




-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti