lauantai 22. joulukuuta 2018

Viiltely


Triggered varotus!!! Tämä postaus sisältää viiltely kuvia, joten lukeminen omalla vastuulla ja omaa harkitsemiskykyä käyttäen!!!


Nonni mun kotiloma meni just niinku pelkäsin.
Kotona viilsin muutaman pikkusen. Ja piilotin kolme terää mun tavaroihin. Kotona meni muuten ihan hyvin. Leivoin suklaakakun, olin puhalla koirien kanssa, näkkiin mun parasta kaveria ja näin.

Kun tulin tänne mun tavarat tarkistettiin. Ja haha ne ei löytänyt yhtään terää. No sit meni moti elämään jamenin viiltelee vessaan. En käyny iltapalalla ja viiltelin ehkä sellaisen 40 min. Pesin vessan siitä mun verestä ja lähtien omaan huoneeseen ilman että niitten syvien jälkien oli mitään. No just sillon piti mennä hakee lääkkeet ja se vuoti mun hupparin läpi. Onneks se hoitaja ei huomannut.

No ku vihdoin pääsin omaan huoneeseen jatkoin vaan viiltelyä. Olin just saamassa siitä yhdestä syvän, kun hoitaja tuli mun huoneeseen. Se nyt tietenki huomas sen ja sit hälytti apua. Kerkesin työntää terän mun tyynyn alle mut ne löysi sen kuitenkin.

No sain yhteensä yhdeksän tikkiä. Viis toiseen ja toiseen neljä. Loppujen lopuksi vaan kaks piti tikata vaikka muutama oli just silleen et tikataanko vai ei. No tän takia en saata päästä lomille jouluksi :((
Vittu.

Sit ku tulee uudelleen oaska olo nii voin viillellä :) toki en aio tehdä ihan nii syviä että ne pitäis tikata.  Mut melkein sellaisia. Koska ne sattuu ihan vitusti ja muutenkin rumemman näköset parantuneena ja mullehan on ihan oikein et näytän vielä rumemmaksi mitä ennen. Ja sitä paitsi ku en voi näyttää mun käsiä missään joka tapauksessa nii ihan sama vaikka ne ois rumemman näköset.

Se lääkäri joka tuli tikkaamaan mun käden, sano et muutama sentti enemmän pituutta nii oisin vetänyt jänteen katki ja sit ei toimia käsi enää kunnolla. No ehkä viillän nyt tästä eteenpäin silleen etten voi vetää jänteitä poikki.




-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti