keskiviikko 26. joulukuuta 2018

Perseelleen meni

voi vittujen vittu.
Mulla ei oo enää yhtään terää. Noiden saatanan ärsyttävien hoitajien takia. Vittu. Kerkesin viiltää vaan muutaman jotka ei ees ollu syviä vituttavaa.

No mähän sit järkevänä äsken revin tikit pois hampailla. Vaan toisesta haavasta. Nyt ahistaa muutenkin ihan vitusti. Ei tee mieli tehdä mittään muuta ku viillellä, mut mä en voi viillellä ku ei oo terää. Oon nii vitun vihainen noille ku ne vie mun ainoan keinon hallita ahdistusta niin ettei ahistus hallitse mua.

Noi ei ymmärrä mittään. Vitun kusipäitä kaikki.

Haluan kauppaan. Tarvin suklaata ja ripsientaivuttimen. Sain joululahjaksi lahjakortin kaikkiin K-ryhmän kauppoihin. Eli se käy kaikissa K- marketeissa, intersportissa ja budjeksportissa. Tän osaston lähellä on K-market nii voin mennä sit ostaa sieltä suklaata ja smoothien ja ripsientaivuttajan. Ne mä tarvin nyt.

Mut jollain vitun tavalla en usko että se toimii tuolla kaupassa. Skevdiekbs enkä tiiä että viitsinkö mennä sinne jos se ei toimikkaan koska mulla ei oo tilillä paljon raha... tuo asia ahistaa mua ihan helvetin paljon vaikka tiiän kuitenkin että se toimii siellä koska k-market kuuluu k- kauppoihin.

Joo oon ihan sekasin ja ahdistunut. En halua olla mä mut en halua olla kukaan muu.

- Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti