sunnuntai 30. joulukuuta 2018

Elämää

Päivät menee niin tuskallisen hitaasti.

Eilen oli tekemistä tosi paljon ja nyt kerään voimia että jaksaisin. Kävin shoppailemassa vaatteita ja osastolla kävin ulkona ja ostin hiusvärin. Illalla suihkussa sitten värjäsin mun hiukset. Niistä tuli ihan kivat mut väri ei tarttunut joihinkin kohtiin nii se näyttää vähän höpsöltä mut ei kiinnosta voin värjätä ne uudestaan parin viikon päästä jolloin niistä tulee tasaisen väriset.

Fiilis on paska ja vituttaa. Haluan terän. Haluan viiltää. Onneks mä saatan päästä kotiin jonku ajan päästä nii sit kyllä lähtee. Viillän ja viillän. Ihanaa verta paljon kipua mun elämä. Se on elämää. Se on parasta. Kun kerrankin ahistus helpottaa.

Ne tikatut haavat on tulehtuneet xd. Hyvin meni. Pitää näyttää niitä lääkärille. Ne on punaiset vuotaa mätää ja ihan helvetin kipiät.Btw mun hiukset haisee aika hyvältä .

Äiti aiko tulla käymään kohta. Pelottaa mitä se sanoo näistä hiuksisita. No mut mun hiukset nii mitä vitun väliä. Ei vaikuta sen elämään :))

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti