perjantai 14. syyskuuta 2018

särkynyt

  Eilinen meni vähän miten meni. Iltaan asti pystyin syömään aika vähän, mutta illalla otin myös yhden ruisleivän missä oli kurkkua päällä. En kestä mun huonoa itsekuria. Tiiän että jos mulla ei itsekuri kestä mä oon lihava koko loppuelämäni. Enkä todellakaan aio olla lihava.

 Eilen tein 650 lihaskuntoliikettä, kävelin reipasta vauhtia huoneessani 2h ja koulussa n. 30 min ja illalla kävin fit joogassa. Siellä tuli ihan lämmin ja tuntuu että lihakset on nyt paljon vetreämmät. Voisin alkaa käymään siellä :)) Eilen miinuskaloreita kertyi vain -2800.

 Tänään sorruin heti aamusta. Söin desin enemmän turkkilaista jugurttia, kuin mitä ateriasuunnitelmassa lukee. Tästä vittuuntuneena tein ennen koulua 300 lihaskuntoliikettä ja kävelin portaita ylös alas. Koulussa söin desin puuroa ja puoli litraa vettä. Tänään oli liikuntatunti ja sukkulajuoksutesti. Juoksin siinä niin kauan että veri alkoi maistua suusta ja polvet ei enää kestäny. Sain tulokseksi kuitenkin vain 53...

 Nyt olen menossa kotiin bussilla. Syön välipalaksi mandariinin mahdollisimman hitaasti jotta ei tulisi näläntunnetta pitkään aikaan enkä sortuisi syömään. Teen kotiin päästyäni 150 lihaskuntoliikettä ja kävelen mahdollisimman kauan samalla kun teen läksyt. En halua olla huono oppilas koulussa. Vaikka tuntuu että ei jaksa, mun on pakko tehä ne kouluhommat.

 Illemmalla lähden isäni kanssa kaupungille. Toivon että me ei käydä syömässä siellä, koska kaikissa ravintoloiden ruuissa on yleensä ihan hirveä määrä kaloreita.

Viikonloppuna mulla on sitten puhdistautuminen, eli hävitään kaiken kuona-aineet ja muut huonot asiat mun elimistöstä suolaveden ja vaan terveellisesti syönnin avulla.

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti