lauantai 22. syyskuuta 2018

Viikonloppu suunnitelmia

 Kävelen mun huonetta ympäri. Vielä 10 minuuttia nii sitten voin pysähtyä. Kello on puol kaksitoista ja oon tehny lihaskuntoa ja kävelly koko aamun. Eilinen meni ruokailuiden osalta niin perseelleen, että hävettää tosi paljon. Miten mun itsekuri ei kestänyt?

 No tänään ja huomenna on sitten astetta rankemmat päivät tulossa. Viikonlopun aikana laihdutan kilon pois mum läskistä vartalosta. Eli se tarkoittaa -3500 kcal per päivä. Mun keho tarvii päivässä 1900 kcal ja kun liikun 1600 kalorin edestä+ syömieni ruokien edestä, mun pitäis päästä tohon.

Aamupalaksi söin mandariinin. Siinä kesti 25 min. Lisäksi join 6 dl jääkylmää vettä. Hyi, ruuaksi meillä on kotona jotain pastaa... syön mahdollisimman vähän, en halua olla lihava.

Käyn tänään juoksulenkillä ja teen vielä varmaan neljä kertaa lihaskuntoliikesarjan, jossa on 150 liikettä. Eli yhteensä 600 lihaskuntoliikettä. Kävelen aina kun olen omassa huoneessa, enkä istu yhtään. Eiköhän noiden kilojen pitäis alkaa lähtemään. Ja jos tää toimii nii jatkan koko seuraavan viikon :)

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti