lauantai 29. syyskuuta 2018

haluan kadota

Miksi kaikki kaunis katoaa? Miksi kaikki käsiin hajoaa?

Oon yksin. Kokonaan. Piste. En halua elää, en halua olla olemassa. Haluan päättää tän koko kärsimyksen nyt. Mutta mun pitää jaksaa vielä viikko. Yksi viikko. Se riittää. Sitten mä oon valmis päästämään irti lopullisesti. Sitten mulle riitti. Enkä tuu takaisin, en ikinä.

Eli viikon päästä mä meen kouluun. Mut lähen kesken koulupäivän ja meen junalla jonnekkin kauas. Siellä mä saatan elää vähän aikaa, riippuu siitä miten jaksan. Sitten mä tapan itseni. Hih. Siihen loppu mul tarina.

Mulla ei ole syitä miksi eläisin. Ei ole. Vaikka on mulla hyviä asioita mun elämässä. Ne ei vaan oo syitä elää. Voisin vaikka listata asiat miksi tapan itseni. Syitä, jos joku niitä kaipaa. No täältä me löytää.

1. Vihaan itseäni
2. Kukaan ei välitä minusta
3. Olen ulkopuolinen, erilainen kuin muut
4. Mikään ei voi parantaa tilannettani
5. Erosin tyttöystäväni kanssa
6. En ole hyvä tälläisena, mutta voimat eivät riitä muuttumiseen
7. En onnistu missään
8. Olen hirveä taakka koko perheelle
9. kiusattuna oleminen, kiitos kiusaajat
10. Epäonnistun kaikessa mitä teen
11. Ahdistun kaikesta, pelkään kaikkea
12. Olen henkisesti syvällä suossa mistä ei voi nousta
13. Sanat joita en voi unohtaa:- ei sinulla ole mikään hätänä, - mitä sää oikein esität? - hirvee läski pulla!
14. Koulu, ahdistus ja suorituspaineet sekä kamalat ihmiset

Niin. Tiedän olen säälittävä. Oon säälittävä, koska en taistele. Mutta mun usko on mennyttä. En usko itseeni, tai koko maailmaan. En luota keneenkään, enkä halua olla muiden vaiva. Luovutan.

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti