maanantai 10. syyskuuta 2018

Miksi edes elän?

On ihan helvetin huono olla. Kyyneleet yrittää tulla, mutta ne ei tuu. Oon niin huono ihminen. Miks mulla pitää olla masennus?
 Multa takavarikoitiin pari päivää sitten taas terä. Vittu ku en enää kohta saa teriä mistäään. Mua ahistaa ihan hirveesti millanen oon. Oon niin vitun oaska ihminen joka vaan aiheuttaa muille huonoa oloa ja vie kaikkien voimavaroja. Mun ei kuuluis olla täällä. Haluan kuolla. En kestä. En oo kestäny pitkiin aikoihin.

Pääsen sentään osastolta pois. Mut en tiiä en halua puhua, koska pelkään että mun täytyis olla täällä kauemmin. No ei mun oo järkeä olla täällä enää yhtään koska ei tää auta eikä tuu auttamaan. Tuun olemaan aina tällänen epäonnistunut ihmisraunio jota muut joutuu kestämään.

 En tiiä haluanko apua. No mä haluan kuolla joten siihen jos auttaisit nii ois ihan jees. Mut ei kukaan halua auttaa mua tappamaan itseäni. Ne haluaa että pysyisin hengissä. Mutta se on nii raskasta. Ei oikeesti ihminen voi kestää tälläistä.

-lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti