torstai 13. syyskuuta 2018

Koulua ja tavotteita

 Vihaan koko elämää, vihaan itteeni. Miks en vois vaan olla laiha? Kaunis ja suosittu ihminen, jolla kaikki on hyvin?
 Koulu on ahistava paikka. En halua olla siellä. Mut jos jään nukkumaan niin äiti on koko ajan mun kimpussa. Eli mitä mun pitäis tehä? Tosin voisin mennä koulupäiväksi kirjastoon ja tehä siellä kaikki tehtävät ja läksyt. Kuroa ton matkan kiinni mitä oon jälessä muita. Mut siinä on yks ongelma. Nimittäin Wilma. Sinne tulee aina poissaolonerkintä. Vitun rasittavaa. Kirjastossa mun ei tarvis syödä mitään ja välipalaksi ottaisin vain hedelmän.
Aargh... mä kyllä teen tolleen. Ei mua huvita helvetin vertaa olla koulussa. Ihan vitun sama jos tulee merkintöjä, ihan sama vaikka äiti on mun kimpussa, millään ei oo mittään väliä. Mikään ei oo masennusta hankalampaa.
 Suunnittelen kaiken tosi tarkasti joten tässä mun huomiset ruuat:

Aamupala- 5dl vettä, puoli desin maustamatontajugurttia ja kourallinen marjoja
Lounas- 1 l vettä
Välipala- omena ja vettä
Päivällinen- 1 dl kasvissosekeitto ja vettä
Iltapala- puolikas ruisleipä, 1/4 tl margariinia, kurkkua ja 3 dl tee

Nii iki-ihana ruokasuunnitelma. Voisipa se toteutua. Kyllä se toteutuu. Mä haluan niin kovasti olla laiha ja kaunis ihminen. Kauneus on mun mielestä kapeat jalat ja kädet, tosi litteä vatsa ja luut paistamassa hieman läpi. Mutta mä oon nyt vaan kasa läskiä ja rasvaa, hyi vittu. Laskin eilen netistä mun rasvaprosentin. Se oli 15.66 % hyi että. Murrun ihan kohta. Itken silmät päästä ja paastoan.

 Mulla on sellanen tavote että laihdun 18.9. mennessä 45 kg. Sen jälkeen mä saan ostaa hiusvärin. En oo ihan varma, minkä värisen mut kuitenkin. Lisäksi mustan kynsilakan, jota saan käyttää. Hiusväriä käytän vasta 1.10.18 kun lähden lopullisesti kotoa. Karkaan pois. Sitten tapan itteni.

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti