torstai 20. syyskuuta 2018

F*king life


VAROITUS!
teksti sisältää todella arkaluontoista ja synkkää sisältöä joten mieti tarkkaan ennen kuin luet. Tämän tekstin lukeminen ei ole herkille kannattavaa ja jokainen tekee sen omalla vastuullaan. Älkää menettäkö yöunianne<3





Moi,
mua taas vaihteeksi ärsyttää. Ja tällä kertaa sitten tosi paljon. Mä en onnistu missään. Pelottaa mennä puntarille, koska mun paino on varmaan noussu. Ahistaa käydä koulussa, mutta en voi jäädä kotiinkaan. Vituttaa koska mun vanhemmat haluais puhua mun kanssa saatana ihan kaikesta.

Nii iskä ehotti että leivotaan tänään pullaa. Joo suostuin, samalla voisin hioa taitoa olla näpsimästä taikinaa ja kasvattaa itsekuria. No leivottiin siinä ja sitten iskä alkaa puhumaan mulle että no miltä on tuntunu olla kotona. Kyselee mun huonoista päivistä, koska sossu meni sanomaan mun vanhemmille, että mulla on ollu tosi huonoja päiviä. Nii ja sitten vielä kysy että oliko se keskiviikko niin hankala päivä, että ois tullu viiltelyjälkiä.

No vittu. Sä et voi oikeesti tulla tolleen kysymään multa että onkos tullu VIILTELYJÄLKIÄ. Sorry bitch, but you’re So stubid. No joo ei oo tullu yhtään. Vittu ku se varmaan kohta tulee ratsaamaan huoneen, että onko niitä teriä .

Mää en jaksa noita. Mun välit vanhempiin on ihan paskat ja ne vaan haluaisi ymmärtää mua. VAIN ymmärtää mua, eihän se oo niiltä paljon vaadittu. Haluaa tukea mua ja auttaa. Fakin paskaa, ne ei voi auttaa mua millääntavalla. Tai no jos jättäis mut rauhaan. Mua ei voi jättää rauhaan, koska luottamus om kuulemma mennyt. Joo niin on mullaki menny koko elämäni ajan teihin luottamus. Viimeksi oon luottamu teihin ehkä joskus ykkösellä.

Voi että ku vihaan kaikkia. Miks te ette anna mun olla rauhassa. Te vedätte itsenne vaan mun mukana suohon, jos alatte ”auttamaan” mua.

Mä veikkaan että kenenkään päivä ei parane sillä jos mä tulisin puhumaan sille miltä musta tuntuu. Koska se menis näin: ” moi, mä oon Lilja ja oon tosi itsetuhonen. Kannan terää mukana kaikkialla, koska se huono hetki voi tulla milloin vain. Mua ei auta tässä maailmassa yhtään mikään ja haluaisin vain tappaa itseni. Oon hukassa koko elämäni kanssa joka tulee päättymään kohta puolin. Ja nii älä sano tätä kellekkään.”

 Heti ekana jos menisin sanomaan noin niin soitettais kotiin. Sitten hyvällä tuurilla tehtäis lastensuojeluilmoitus ja sossu tulis taas hiillostamaan mua. Sitten mun huone ratsattaisiim terien varalta ja ristikuulusteltaos, että mikä on mun itsarisuunnitelma. Tosi hyvällä tuurilla mun käsi olis just tolloin auki ja joutuisiin lähteä tikattavaksi. Sitten joutuisin osastolle ja ne miettiä että mitäköhän me tehdään tämän ongelmalapsen kanssa, koska mikään ei tunnu auttavan.

Niin joten ei kiitos, en ole kertomassa mitään ihan vain muita suojellakseni. Ja jos sä satut lukemaan tätä blogia/tekstiä nii lue omalla vastuulla sisältö on aika griipiä.

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti