maanantai 17. syyskuuta 2018

Hukassa

 Väsyttää ja vituttaa. Taas tuli viilleltyä. Tavallaan kaduttaa mut tavallaan ei. Hankin myös lisää teriä. Ne on paljon terävämpiä... mut veri on ihana näky käsillä.

  Huomenna en jaksa mennä kouluun. Jään vaan nukkumaan koko päiväksi. Piste. Jos äitillä on jotaki sitä vastaan niin vitut. Kyllä ihmisen pitää saada nukuttua. Yöllä mä suunnittelen mun itsaria vielä. Sen suunnitelman pitää olla täydellinen. Ei mitään aukkoja. Ja siitä mä en suostu puhumaan kenellekkään. Vaikka kysyiski.

 Tänään oli eka terapia käynti osastojakso jälkeen. Menipä tosi hyvin. Puhuttiin vaan mun ”voimavaroista” meinasin sanoa että ne ei kanna mut pidin suuni kiinni :) viiltely nous esiin siellä. Ne ei pyytäny nähä mun käsiä ja mä arvostan sitä. En halua näyttää niitä muille.

 Mun pitää sitten vaan delegoida mun puhelin kun lähen. Ei oo rahaa ostaa uutta ja en halua että mut voi jäljittää sen avulla. Kirjaudun kaikista ulos ja poistan kaiken. Sit järjestäm sen uudelleen ja pidän kiinni mahdollisimman kauan.

 Ootan tota päivää niin paljon kun vaan katoan...

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti